2:a advent

Sov lääänge idag, vilket jag behövde!
Skulle vart ner till gymmet men insåg när jag skulle packa väskan att jag inte hade några rena träningskläder, så då blev det inte gymmet utan då blev det istället fika med kompisen Sandra! Mysig och härlig tjej den, med massa krut i sig! Gillar henne verkligen! Roligt att ses över en fika 2 ggr om året, haha.. Måste fan bli fler gånger Sassa!! :)

Kl.17:30 ska vi äta middag hos mamma och pappa, alltså typ nu. Men nisse har ännu inte kommit hem.. Dåligt av honom att aldrig passa tider!!!!! Sånt kan göra mig riktigt irriterad! Får se när han dyker upp, ringde han precis och då skulle en skruv skruvas fast och han visste inte hur lång tid det kunde ta.. Herregud!!!!

Dagens:

Nya byxorna, tighta!! Dock töjde de sig bara efter 2 timmars användning första gången, illa! Fast första gången jag skulle ta på mig dem fick jag knappt på mig dem, nu kan jag iaf andas i dem. Bra är väl det!






Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback