Min önskelista

Jag är helt förälskad i min nya shower gel och body butter från Bodyshop i doften cranberry joy. Längtar tills dagens dusch endast för att få smeta in mig med den gudomliga doften!
Jag fick med en broschyr när jag handlade inne på Bodyshop, där i fanns massor av olika ihopsättningar man kan köpa, tex. till julen. Då slog det mig ju att jag faktiskt kan önska mig mer produkter där ifrån, hellre få än att köpa själv, med tanke på priset där inne!

Så här kommer min önskelista hos Bodyshop:


Dreams unlimited, large gift box 435 kr. Body wash 200 ml, body lotion 200 ml och EdP 50 ml.


Mini shower collection 175 kr. 5x60 ml.


Almond oil hand softening trio 295 kr. Conditioning hand wash 250 ml, daily hand and nail cream 250 ml och rescue treatment 100 ml.


Coconut cube 95 kr. Shower cream 60 ml, body lotion 60 ml och white ultra fine bath lily.


Rasberry ripple bath ond shower gel 85 kr.

Förrutom detta så önskar jag mig

  • pengar (behövs till Londonresan i februari)
  • ny köksmatta
  • presentkort (veromoda, åhléns, hela torp etc...)
  • Flanell pyjamas
  • Vågtång- OBH Nordica Artist Wave Maker (300-400 kr)

Har lagt upp allt utan någon som helst rangordning...

Vad önskar ni er i julklapp?

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Efter att ha läst inlägget om att du handlat på body shop så blev jag sugen på något "lyxigt" därifrån i julklapp.



Men de slutar nog med att jag får köpa de själv. Som jag skrev en annan dag så kollar vi bil, och nu verkar d vara bestämt och klart. Vi ska köpa en ny bil nu i dagarna så jag får väl se de som min julklapp i år :)

Postat av: Sahra

Kul med en ny bil! Det är ju en jätte bra julklapp till er själva :) Men lite duschcreme måste du ju ha, eller hur? Du måste ju duscha :) haha...

Kan verkligen rekommendera den jag köpte med doften cranberry joy, himelsk :)



Hoppas bilen blir bra! Vad är det för en? :)

Kram

Postat av: kusin malin

hej kusin så att du gillar cranberry joy ja köpte den för ett tagsen men gilla den inte alls så ja undrar om du vill a mitt sånt body butter?? har bara använt de 1 gång så vill du ha det får du d gärna :) kram malin


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback