Cranberry joy

Igår när jag och familjen var på gammeldagsjul i stan så var jag inne en snabbis på Body Shop. Är väldigt sällan där för den anledningen att det är dyrt och svårt att välja när man väl vill ha något. Allt luktar ju så himla gott!

Jag fick ju lite pengar när jag fyllde år och då tänkte jag att jag kunde unna mig något gott ifrån Body shop, något lyxigt som bara jag kan använda.
Jag luktade på typ allt där inne och tillslut fick jag syn på denna lukt, cranberry joy. Det är limited edition produkter som bara finns i år. Luktar verkligen jätte gott!
Köpte mig ett paket som bestod av bodybutter och bath- och shower gel, kostade 270 kr. Lyxförpackningar!





Ska ta med mig dessa till gymmet sen. Gott det kommer lukta om mig då :) Mumma...!
Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback