Födelsedagskalas

Åå nej! Älskling sitter fast i köer mellan Göteborg och Uddevalla och vi som ska vara på mitt egna kalas kl.18 hemma hos mamma och pappa.. Får se när vi dyker upp, satan också! Jag som ville vara hemma hos mamma och pappa lite innan släkten kommer, då sprack den planen....

Inviger min nya klänning ifrån Zara som jag impulsköpte i måndags i Gbg. Egentligen skulle jag invigt den till julbordet på fredag men ville inte vänta... Men det bästa på hela mig idag är ju såklart de urfina örhängena som jag fick av min älskling i morse.

















(Usch ser ni vad mycket hår jag har i ansiktet när man fotar med närbild!)

Förlåt för att jag bombaderade er med bilder på mig själv, egobilder, men jag har sååå fruktansvärt tråkigt när jag väntar på att Nisse ska komma hem.

Ha en bra kväll.. Det ska iaf jag ha, skall äta tårta tills jag spyr :)

Puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jenny

fin du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback