H&M Spring season 2010

Fick hem H&M-katalogen igår och jisses vad mycket fint! H&M blir bara bättre och bättre i mina ögon, jag var och är faktiskt inget jätte stort fan av H&M, men nu till sommaren så kommer jag nog ha en hel del därifrån, mycket mycket fint!
Har skrivit upp en del som jag tänker skicka efter, bl.a skrev jag upp de jäkla snygga träskorna. Men de kan jag stryka från listan för dem är redan mina! De hade fått in dem på H&M på torp, så då slog jag till direkt och köpte med mig dem hem, så nu är dem mina! Skit snygga och jätte bekväma är dem! Känns dock lite konstigt att köpa sommarskor i december, hur ska jag kunna hålla mig ända till sommaren tills jag får använda dem, detta blir en svår utmaning!





Ursäkta de fula tårna som sticker fram där... med slitet nagellack på! Usch!


Funderar på att bl.a. skicka efter:
Skitsnyggt halsband till brunbränd hud! Finns även en fin ring som går i samma färger...


Tyckte denna klänningen var väldigt söt och lite smårolig...

Denna färgen eller i vit??

Fanns väldigt fina byxor, chinos och jeansshorts, men byxor är bättre att prova i butik!

Vill ha allt!! Men får nöja mig med att skicka efter en bråkdel.. Får ju inte glömma att spara lite pengar till Londonresan i februari, DÄR kan man ju shoppa en hel del har jag hört från säkra källor!!

Imorgon är det nyårsafton! Ska ni göra något kul?
Min rosa champagne står på kylning inför morgondagen :)

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (7) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag satt med katalogen och pricka av allt snyggt och sen igår så la jag in en beställning,men i slutändan var de så himla mycket jag ville ha så de tog jag det som jag mest av allt ville ha. Har erfarenhet av att kläder hinner försvinna därifrån innan de ens har hunnit bli vår/sommar. Så det gäller att vara snabb.



Jag tycker du ska köpa en vit tröja du som blir så brunbränd och fin :) Då är de läckert med vitt ,)



Nyår blir lugnt, middag med mamma, mormor och hennes gubbe och sambon förståss. Ev om jag har tur så ska jag möta upp bästa vännen senare på kvällen för en tur till Dagnys där de är fest :)



Vad ska ni hitta på?

Postat av: Sahra

Man vill ha så himla mycket och varje klädesplagg kostar inte mycket men slutsumman av allt blir väldigt mycket pengar, tyvärr.. Då måste man välja ut det man mest vill ha..

Alltid när jag ska beställa kläder så passar aldrig dem jag får hem, tråkigt! SÅ jag är lite emot att beställa över nätet, men denna gång ska jag nog ge det en chans. Hoppas att det blir bra denna gången!

Det är så svårt med mig, för jag pendlar mellan S och M hela tiden i kläder. M i ett plagg kanske är ett S i ett annat, så jobbigt det där!

Vad beställde du för något från katalogen då? :)



Jag tänkte precis som du med den vita tröjan! Väldigt fint med vitt till brun hud:)



Dagnys? Det är där alla "rockabillys" hänger lr? :) 50-talet? Vad roligt!



Vi ska till Lane på nyårsfest! Ska bli skoj!

Hoppas du får en bra nyår... Kram

Postat av: Anonym

Jag beställde en jeansskjorta, jag tycker de är så snyggt men om de är min stil och passarm ig de har jag ingen aning om. Så det får vi se ;)



Beställde även ett par korta jeansshorts i mörk denimblå, ett svart vanligt ribbat linne.



En jätte söt svart kofta med rosetter på fickorna + en klänning i tvådelar, överdelen är som brottarlinne och underdelen är som en kjol med hög midja.



Tror de kan bli riktigt fint. Jag är i samma sitts som dig med att jag pendlar mellan två storlekar S och M, men jag har alltid köpt en del kläder på H&M så jag vet på ett ungefär när jag kan ha S och när jag ska ha M.



Den klänningen med hjärtanen är så himla söt, tror du skulle bli riktigt snygg i den ;)



Postat av: Anonym

Glömde ju svara på vad Dagnys vad för något, de är 50-tals fik där alla Rockabillys hänger :) Helt riktigt du hade koll, inte många som har de.



Tyvärr blev inget Dagnys, mormor, hennes gubbe och mamma stannade till över tolvslaget, vilket jag inte trodde de skulle göra, så vi stannade här hemma, vilket var mysigt.



Jag funderade ibland under kvällen vad jag gjorde hemma, man önska att man var med kompisar och festa men sen slog det mig att man vet ju faktiskt inte hur länge man har sin mormor och hennes gubbe (som är mer som en morfar för mig nä min riktigt morfar är) hos sig, så jag var ändå nöjd med mitt val :)

Postat av: Sahra

Kläderna du beställt blir säkert kanonfint på dig!! Synd bara att det är så lååångt kvar till sommaren!



Jag beställde också den klänningen i två delar, i marinblått. Marinblå kjol och randigt linne... Beställde inget av det jag la upp här på bloggen. Jag vill väldigt gärna ha den klänningen med hjärtan på. Men beställer den inte, får hoppas att den kmr in på H&M på torp, så kan jag testa den och se om den sitter bra, då köper jag den isf :)



Fira nyår hemma är inget fel alls, speciellt inte när det är med släkten!! Tror du gjorde ett bra val!



Postat av: Anonym

Ja, jag längtar väldigt mycket till sommaren, det är lättare på något sätt att klä sig snygg om man ska gå ut.



Åh, då bestäldle vi samma klänning ;) Vi kommer lätt bli snyggast i stan när vi går i den i sommar.



Jag hoppas att jag får mina saker nu i veckan, men känner jag H&M rätt så kommer de typ fredag :(

Postat av: Sahra

JA vi kommer lätt bli snyggast :) Jag längtar till sommaren just för att kunna gå i snygga sandaler, fina klänningar och kjolar! Men jag älskar vintern också! :)



Jag beställde igår, så får se när man får paketet... Blir spännande om det passar denna gången!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback