Julafton

Godjul på er allihopa!

Skall alldeles strax iväg till mamma, pappa och brorsan och fira jul. Vi ska vara där lagom till Kalle Anka börjar. Sen blir det god mat och ikväll kommer förhoppningsvis tomten :)
Tomten kom till Tuffs i morse redan.. Jag och Nisse delar varandras julklappar ikväll.. spännande!
Tuffs fick en jätte ful leksak, ny matskål och godis (Tasty balls- köpte dem enbart för namnet! hahaha...)
Hoppas ni får en kanon jul!
Jag var nere på julspinning imorse kl.10, 1 h fullt ös till julmusik, kunde inte bli en bättre start på denna julafton! Nu kan jag med gott samvete vräka i mig god julmat, mums!









Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback