Luggen är fixad

Hej!
Fixade till luggen imorse hos salongen Shortcut.. Den hade blivit alldeles för lång, kunde knappt se något då man hade mössan på sig som tryckte ner den över ögonen.. Och så kan man ju inte ha det! Nu ser jag ut iaf, känns bra...

Efter klippningen var jag en sväng på stan (idag igen!), köpte semlor som jag inte fick köpt igår! Att köpa semla på annandag jul har alltid varit en tradition, men igår hade de fanimej inga semlor. Jag blev förbannad! Varför bryta en tradition för? Men idag fick jag min semla, den står i kylskåpet och väntar på att få lägga sig i min mage, MUMS!. Semla med hetvägg är ju det godaste som finns, eller vad säger ni?

Nu sitter jag i soffan iklädd min rosa ursköna mysdress med datorn i knät.. Väntar på att klockan ska gå framåt. Ska ned och träna sen ikväll, så segt när man inte vet vad man ska göra innan dess. Då vill man bara att klockan ska bli träningsdags :)




Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback