Nyårsafton

Gott nytt år på er, eller kan man säga det innan klockan slagit 24:00??

Den rosa skumpan står på kylning inför kvällens festligheter.. Skumpa är det kanske inte, mousserande rosé är det om jag ska vara riktigt ärlig! Ville haft en annan flaska egentligen, som var mycket mycket finare, mycket mer rosa utanpå, men kostade alldeles för mycket tyckte jag, jag som inte ens gillar mousserande viner! Den kostade iaf 189 kr tror jag det var, medans denna kostade mig 45 kr. Men fick iaf min rosa skumpa.. Förra nyår glömde jag helt av att köpa skumpa för att skåla in det nya året, då fick vi snylta på våra vänners champagne ist, men detta året är jag väl förberedd :)



De äckliga smirnoff ice bakom är inte mina, usch.. Hur kan man dricka sån äcklig blaska? De är Nisses, som heller aldrig brukar dricka smirnoff, men denna gång ville han tydligen ha några...

Nu ska jag gå och färga håret, nu ska utväxten väck! Drar mig verkligen för att färga håret, det är ju så fruktansvärt jobbigt! Varför ska jag ha hår för typ 3 personer för??
Efter hårfärgningen blir det att göra sig iordning för nyårsmiddag hemma hos mor och far. Bra att få lite mat i magen innan man går på fest!

Ha en bra nyår kära ni!

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback