"Till en söt tjej"

Jag mår mycket bättre idag! Har ingen feber längre, hade iofs 38 grader i morse och resten av dagen har jag haft 37,7. Ganska högt för att vara mig, 37,7 alltså. Jag har fortfarande ont i halsen och låter som om jag vore i målbrottet :) Får se hur jag ska göra med praktiken imorgon, lite kluven! Kanske tar mig en dag extra hemma försäkerhets skull, eller är det dumt att missa för många dagar av praktiken kanske?? Det är det nog, lutar mer åt att jag går till praktiken imorgon!

Nisses mamma var här för en stund sen och muntrade upp mig genom att ha med sig en så fin tomte och ett så sött kort med en slant i (har ju fyllt år!). Tomten är från Nisses mormor och morfar, så himla fin. Den fick hedersplatsen i köksfönstret. Hoppas den får stå ifred för Tuffs!
Tack Nisses mamma och pappa och Nisses mormor och morfar!!





Nu kommer snart älskling hem och då ska vi laga mat, det blir fläskfilé, potatis, kokta morötter och brunsås. MUMS!



Förresten! Jag vägde mig imorse och jag har gått ned 2 kg! Har inte tränat så mycket de senaste två veckorna som jag gjorde i början. Under tiden som jag tränade som mest gick jag inte ned någonting, möjligtvis upp, men nu när jag inte tränat så effektivt, bara lagom ("normalt") så har jag gått ned i vikt. Lönar sig nog att vila mellan träningarna tror jag! Dessutom har jag minskat 2 cm om magen (där jag är som tjockast! alltså inte i midjan) sen min födelsedag.
Wiie..

Jag mäter mig med ett speciellt måttband. Ett måttband som ena sidan har normalvärden för kvinnor och andra sidan har normalvärden för män. Dessutom kan man snurra på hjulen på framsidan för att få fram BMI (längd- och vikthjul).
Fick detta måttband i födelsedagspresent av mitt ex, snällt! Tack Fredrik!








Grönt=Normalt, ät vad du vill :), Gult= Opps, kanske ska börja tänka på vad man äter!? och Rött= Varning!

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback