Trött av att jobba

Heeeeej!

Å vad trött man blir utav att praktisera! Men jag ska inte klaga, får ju iaf vara här i Uddevalla, slipper ju det förbaskade pendlandet!
Idag har jag fått gjort lite mer på praktiken, fått hjälpa till med hjärtscintigrafier och fått sätta nål. Har gått jätte bra. Men mycket dö-tid är det eftersom det är mest gamma-kameran som gör allt jobb, kanske därför man blir lite trött...



Fick precis ett meddelande på facebook av en urgullig tjej (vågar inte nämna hennes namn, ifall hon inte vill vara med här!) att hon kanske kan fixa mig OBH Nordica vågtången som jag har med på min önskelista, lite billigare. Hade ju varit kanon. Hoppas hoppas!! Får besked på torsdag.. Så jag får nog stryka vågtången från listan, iaf så länge! Bara så ni vet :)

Nu ska jag försöka plugga lite.. Försöka!!

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback