Juldagen

Juldagen är här, eller rättare sagt snart förbi!
Idag var vi på julmiddag hos Nisses föräldrar.. Det blev god mat, trevligt sällskap och klappar i massor. Tack så hemskt mycket för allt fint:)

Här kommer bilder på det jag fick i julklapp!!
Man kan säga att det var duschcremens, parfymernas och spelens jul detta år...



Jag & Nisse fick en köksmatta ihop








Luktar som hallonte, hur god som helst!
















En annan grej jag och Nisse fick ihop var en sån här.. Nu ska här bakas bröd!
Kul att få saker ihop tyckte jag!




I denna hög ligger det Två stycken jätte söta bordstabletter med vita blommor i ena hörnet, pyjamas, choklad, solunderlägg, pengar och tvål + läppbalsam från The Body Shop i doften cranberry joy, samma som jag har i både duschcreme och bodybutter, gott gott!



Nu ska vi göra oss iordning för lite bio, det blir Narnia premiären ikväll.. Vi skippar nog utgång idag och sitter hemma och spelar spel och tar oss några glas vin. Gå ut denna helg är egentligen jäkligt dumt för alla andra går ut också, det brukar sluta med att man står och köar hela kvällen, inte värt det alls!

Men ni som ska ut, ha så kul!

Puss & Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: www.alexandrastyle.se

FINA klappar!



Jasså, haha hade vi samma look då =) Jaa men visst är koftan och byxorna finfina ihop?=)



kram



www.alexandrastyle.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback