Yummy

Rocky road som jag gjorde igår blev super duper smaskens!
Rekommenderar er verkligen att göra rocky road, himelskt gott...




Om jag gör dem igen så ska jag nog utesluta marshmallowsen. Nisse gillar marshmallows, inte jag, men det är ju jag som bakar och den som bakar bestämmer, eller hur!? :)

Nu blir det en kopp hallonte och en rocky road. Struntar i dagens träning, har ju faktiskt varit sjuk och är fortfarande lite förkyld, dock mycket mindre förkyld, det är ju ett gott tecken. Men idag blir det alltså vilodag och så kör vi på för fulla muggar imorgon och resten av veckan! Imorgon är det förresten Zumba igen som gäller, och innan det, spinning med pulsband, taggad till tusen för den kommande veckans träning!

Puss

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback