Bikini

Jössös, vilken tur jag hade idag.. Egentligen borde jag köpa mig en lott alltså!
Nisse skulle till kjell och company lite snabbt innan vi skulle ut till hans föräldrar för en bit mat. Nisse fick gå till kjell ensam medan jag tog en runda inne på intersport. Då fick jag syn på denna bikinin, EN kvar i just den modellen och i min storlek och jag var ju tvungen att prova den och den satt ju som ett smäck! Den väntade verkligen på mig!
Annars när jag är ute efter bikini så måste jag prova femhundraelva stycken innan jag hittar en som sitter bra men denna satt bra med en gång.. Vilken tur man har ibland!!
Billig var den också, överdelen för 150 kr och underdelen för 120 kr.. Kan det bli bättre??







As nice! Kommer bli en riktig pudding på stranden sedan....hahaha... man kan ju alltid drömma!

Nu får vi hoppas att det blir bra väder nästa heg också så jag får inviga den, annars får man väl ta något kvällsdopp nu i veckan..

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback