Lördag

Det var riktigt gott att kunna ligga kvar i sängen imorse när älskling åkte hemifrån strax innan kl.6. Det bästa med helger är ju absolut, utan tvekan, att man slipper ställa klockan och man kan vakna när man vill!
Idag vaknade jag 9:30 tror jag, eller var det 10:30? Det spelar inte så stor roll för det är ju helg:)

Vädret fram till ungefär kl.12:30 var ju inte det bästa, mulet! Men sedan blev det både blå himmel och varmt.. men då var vi (jag, mamma och brorsan) redan på torp så det blev inget sol och bad idag, tyvärr.. Om vädret kunde vara bra redan från start så, men icke!
Efter torp var jag 750 kr fattigare.. inte bra att åka till torp, haha... Men det bästa är ju att lönen kommer på tisdag så det spelar inte så stor roll, jippie :)

Dagens:




Linne- Lindex
Shorts- Lindex
Skor- Scorett
Glass- Hemglassbilen

Efter torp åkte vi hem till skogslyckan. Där tog vi oss lite öl och vin på balkongen och bara mös, pratade och hade trevligt. Sedan var det dags för mig att dra mig hemåt för då hade älskling kommit hem.
Just nu ligger han och sover, det förstår jag att han gör. Gå upp så tidigt och sen åka bil hela dagen på en bana, då förstår jag att han är trött!
Jag sitter och bloggar, som ni kanske fattade.. men nu är det slut med det för en liten stund iaf, för nu ska jag lägga mig och läsa min bok, storlek 37. kl.20 skall jag se på sommarkrysset för då är Sean Banan med, så härlig människa!!

Jag visar er lite senare vad det är jag köpte idag på torp..

Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: jennie

De där skorna är seriöst SJUKT snygga! jag önskar mer än något (nästan:P) att jag kunde ha såna också:( men är man 2 meter så är man, då får man ha fula skor på sig:P

Postat av: sahra

Tack så mycket! Jag verkligen älskar dem skorna, tycker också att dem är sjukt snygga!! Äh, jag säger bara VÅGA VARA LÅNG :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback