Mera kläder

Herregud vad härlig Sean banan är! Älskar skaka rumpa låten med honom...

Jag lovade ju er att jag skulle visa vad jag köpte idag på torp.. Här kommer det!



Flanellskjorta från Veromoda, 259 kr



Collegetröja från Gina Tricot, 199 kr.
Valde mellan denna rosa och en i hallonröd färg. Stod länge och valde mellan dem men det blev tillslut den i rosa. Den hallonröda är nog bara fin nu när man har lite färg.


Tuttekassar från Lindex


249 kr


99 kr på rean


Helnöjd med mina inköp idag! Men jag la märke till en grej, det är ju höstkläder jag köpt mig.. Sommaren närmar sig sitt slut, snart inne i augusti ju. Gud vad tiden går fort!

Nu blir det film..

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback