Peace

Oj vilken dålig uppdatering!!! Ursäkta mig...

Igår drog ju fjorden igång och jag var en snabbis nere och kikade. Gick längs kungsgatan och kollade på folk och fönstershoppade... var ganska länge sen jag var i affärerna nere i stan.
När jag gick förbi Soul såg jag en ursnygg scarf på en av skyltdockorna.. Då tänkte jag direkt Den vill jag ha!

Mamma och jag hade bestämt att vi skulle träffas på min lunch idag och det gjorde vi...
Efter lunchen så skulle mamma dra till stan och jag passade på att fjäska om inte hon kunde gå in på Soul och kolla hur mycket scarfen kostade. Om den kostade mindre än 300 kr så bad jag henne köpa den till mig..
Efter en liten stund så skickade mamma sms om att den kostade 199 kr och då bad jag henne köpa den direkt! Sedan kom hon till jobbet och lämnade scarfen till mig.. Och den är så fiiiin! Tyget är sjukt skönt!
Scarfen kommer bli as snygg nu till hösten... Gillar den sjukt mycket!





Idag var jag också en snabb sväng nere på stan och kikade... Det var väldigt lite folk till skillnad från igår! Men det är ju definitivt vädret som gör det!
Hoppas vädret blir bättre tills imorgon för imorgon har jag tänkt gå ut och partaja lite.

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback