Skor, mera skor!

Fick paket på posten idag, jippi! Ännu ett par skor från Nelly.com.
De andra svarta höga skorna skickade jag tillbaka idag, kommer inte använda dem, var alldeles för mjuka för min smak och plastiga var dem dessutom!
Men dessa är jätte fina, älskar den blå/turkosa färgen på pärlorna!





Dessa är jätte sköna på foten dock är remmarna över fotryggen olika mellan de båda. Ena skon har remmen lite närmare tårna än den andra. Kommer verkligen störa mig på det, men orkar inte hålla på att reklamera dem för det. Dem får helt enkelt vara mina irritationsobjekt i sommar!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

snygga shoes!!

Postat av: Sahra

Tack så mycket :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback