Tränat

Vilken energi jag hade nu under löprundan! Jag sprang två varv på Vindsvalan, alltså 8 km. Jag kunde lätt springa ett varv till tror jag men gjorde inte det för jag tyckte klockan var så mycket...
Första gången jag springer där utan pappsen och det gick hur bra som helst!
Den sammanlagda sträckan blev lite mer än 9 km eftersom jag sprang från bilen till och från Vindsvalan plus vindsvalan. Invecklat det lät, men ni förstår!
Jag sprang tillslut 9 km på 53 min, hade gått lite fortare om pappa sprang med mig för detta var verkligen i min egna takt. Går alltid lite fortare om man springer med någon..

  • Sträcka: 9 km
  • Tid: 53 min
  • Genomsnittliga puls: 179
  • Maxpuls: 191
  • Kcal: 701

Inte långt kvar nu till Kraftprovet och jag har verkligen legat på latsidan nu det sista, måste komma igång mer nu. Endast 2 veckor kvar tills den 16:e juli! Måste springa minst 3 ggr/v nu, hårdträning som gäller! Har ju en förhoppning att jag ska klå pappsen på kraftprovet men tror inte att jag kommer göra det, tyvärr.. Men nog fasiken skall jag försöka, om jag så skall ta ut mig så mycket att jag spyr i slutet!

Kramar!





Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Karin

Bra jobbat Sahra! Jag tror nog att du kan slå farsgubben om du bara ger dig den på det :)

Postat av: Sahra

Jo jag ska allt försöka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback