Uppspikat

Var en sväng på blomsterlandet idag efter torp och då hittade jag denna. Har sett denna länge och velat ha den men inte förrän nu blev det ett köp. Blev jätte sött att ha den i hallen, precis bredvid ytterdörren!



När nästa lön kommer ska jag försöka få köpt mig lite nya saker för att kunna inreda lägenheten med. Lite nytt är alltid kul. Nu har vi haft det samma sen vi flyttade ihop typ, så det är änna dags för lite förnying känner jag..
En grej som är säker, är att vi nu efter sommaren skall tapetsera om i sovrummet och jag längtar så! Lite färg och tapeter gör så himla mycket!

Nu blir det film och sen sängen.. Man blir lite trött efter att ha varit på kalas där det finns barn som mer än gärna skriker och leker...

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback