Hårt träningspass

Guuud vad varmt det varit idag!
När jag klev utanför sjukhusets dörrar så slog värmen mot mig. Synd att man inte är ledig.. men jag får allt säga att det är jäkligt gott att ha ett jobb också! Tänk vad mycket jag kan shoppa sedan, skit bra!

Efter jobbet drog jag och älskling till Bodele och tog oss ett kvällsdopp. Så härligt var det och det var vi inte ensamma om att tycka. Det var jätte mycket folk där som badade vid den tiden... Vattnet är så varmt och skönt på kvällarna!

Jag uttråkad i bilen, väntar på älskling innan kvällsdoppet:


När vi var ute och badade så kom det ett jätte stort gäng som var ute och sprang och då blev jag sjukt sugen på att springa. Så direkt när vi kom hem efter kvällsdoppet så tog jag på mig löparkläderna och begav mig ut i den heta kvällsluften. Temperaturen var 23 grader när jag kom in efter rundan!

  • Sträcka: 1 mil
  • Tid: 57 min
  • Medelpuls: 175
  • Maxpuls: 191
  • Kcal: 736
För er som kan Uddevalla så sprang jag från Rimnersvallen till Emaus via den låååååånga kapellebacken. Från emaus sprang jag så jag kom ned vid korsningen till Gustafsberg. Från korsningen sprang jag hela strandpromenaden och sedan genom stan och upp till mig igen...



Efter löprundan var jag toksvettig.. har nog aldrig varit så svettig i hela mitt liv. USCH säger jag bara, får panik när jag svettas. Då kan man kanske undra varför jag just valt träningsformen löpning!? haha..

Nu sitter jag nyduschad i soffan, äter färsk ananas och dricker vatten med is... Så gott efter ett hårt pass.



Nu blir det tv innan det är dags för sängen..
Natti natti!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback