Dagens

Slänger in en dagens!!





Klänning- H&M
Jeansjacka- Gina tricot
Legggings- Lindex
Ballerinaskor- Eurosko




Imorgon har jag bokat Tuffs till att få manikyr och pedikyr (kloklippning) hos veterinären kl.11. Vågar inte klippa klorna själva, tänk om man kommer ned i det som man inte ska klippa i!? Bättre att jag imorgon får se hur mycket de klipper och sedan kanske försöka mig på det själv!!

Jag tyckte det var lite konstigt att jag inte hade sett Tuffs så mycket nu ikväll, och då fick jag se honom ligga under mattan av alla ställen:





Haha, Tuffs är så himla speciell :) Men söt som få!!!

Nu ska jag gå och nana... Godnatt!

Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback