Gocart

Torpyran var ju rena skiten idag!! Var alldeles för mycket folk och därav alldeles för långa köer för att ens fundera på att gå in i just den affären!! Så jag kom hem tomhänt, endast kattsand fick jag med mig hem... BORING!! Fick testat ett par skor inne på Bianco med korksula som jag så väldigt gärna vill ha, men kände inte att jag hade råd med dem just nu. Så skor med korksula får vänta ett tag, tyvärr :( Korksula är sååå snyggt!!!

Innan torp var vi och såg brorsan och hans vänner som brummade gocart, såg riktigt kul ut. Hade varit kul att testa på det själv någon gång. Men tycker dock att det är lite dyrt, lägger nog hellre dem pengarna på en klänning eller så.. Men riktigt kul hade det varit om man mot förmodan skulle bli bjuden på det någon gång!! *host, host*

Brorsan:



Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback