Godmorgon!

Godmorgon!
Jag var precis påväg att färga mitt hår, men insåg att jag inte alls har en jätte tydlig utväxt och att jag gott kan vänta några veckor till med färgningen. Men det hade varit gott att få det gjort, så det ser bra ut tills på onsdag då begravningen är... Fast när jag tänker efter så är det nog bara jag som stör mig på den pytte lilla färgskiftningen längs med benan... Äh, det får vänta!

Jag har börjat flå nu i dagarna och måste därför smörja in mig ganska ofta. En kräm jag verkligen kan rekommendera för såna ändamål är denna:


Den är lite fetare än andra krämer och är perfekt när man börjar flå. Men den är ju naturligtvis lika bra när man inte flår. Man blir babylen av den, jag lovar! Den har dock en ganska stark doft, vilket kan vara ett litet minus..
Den kostar 119 kr på Life.
Har även testat handkrämen i samma serie och den är lika go den! Som sagt, babylen blir man :)
(Mormor gillade även denna kräm. Min älskade mormor.. Saknar dig så MYCKET!!)

Nu ska jag göra mig iordning. Får se vad man ska hitta på..

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback