Good morning sunshines

Godmorgon!
Ställde klockan på 8 i morse för att sticka ut på en löprunda. Det blev en väldigt varm löprunda på  52 min och 600 kcal. Brukar nästan alltid dricka 2 av 4 flaskor i drickbältet men idag tog alla de 4 slut. Jäkligt bra investering detta drickbälte alltså!

Nu ska jag äta lite frukost och sedan skall jag ut till stranden och sola och bada.. WIEE :)
Usch, skall man visa sig i bikini för första gången detta år nu då, känns la sådär! Första gångerna på stranden känns så blottande. Sedan när man varit på stranden några gånger är det liksom ingenting att slänga av sig till bikini,  men nu i början tycker jag det är så jobbigt.. Tycker inte ni?

Ikväll vet jag fortfarande inte hur jag skall göra, skall jag åka till Thn och festa eller ska jag inte göra det?? Jag är lite kluven och känner mig lite taskig mot Malin om jag inte åker till henne... Får ta och tänka på detta problemet på playan :)

Ha en kanon dag i solen!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback