Idag är Sahra glad!!

På jobbet idag har det varit väldigt lugnt, nästan lika lugnt som fredagar. Jätte lite patienter att sticka, lite prover överhuvudtaget! Men konstigt nog så har dagen gått väldigt fort...

Efter jobbet fick jag mig en riktig överraskning som gjorde mig så glad!! Jag får lön imorgon vilket jag inte trodde att jag skulle få. Jätte trevlig överraskning! JIPPI!! Jag kan säga att jag tjänat riktigt bra för dessa 2 veckor.. YES!
Dessutom hade mina skor kommit för att hämtas på posten. Jätte bra!
Gick ju genast bort för att hämta ut dem. Väl hemma fick jag sett och provat dem, men det sa tyvärr inte klick mellan oss.. Ett litet klick kanske men det är inte det klicket man vill ha!
Skorna är snygga, inte mer med det men de är ju så fruktansvärt plastiga, ser riktigt billiga ut (vilket dem även var!), luktar plast och är mjuka att gå i vilket jag inte tycker är så skönt...
Vet inte om jag ska behålla dem än, vad tycker ni?

På bild gör sig skorna bättre!




Ser tyvärr ut som skridskor framifrån!


Eftersom jag sprang igår tänkte jag bara ta mig en liten promenad idag med musik i öronen:)
Första stoppet blir nog Blomsterlandet, får se sedan vart jag tar vägen..

Ha en super fin kväll i solen!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback