Inte min dag idag!

Hej!

Idag känner jag mig lite nedstämd, vet inte varför men en anledning kan ju vara att det är midsommar imorgon och vi har inte bestämt ett skit! Förrutom middag hemma hos min mor och far men sedan då???
Om inte detta är anledningen till min nedstämdhet så vette tusan vad det är för något, men idag är ingen bra dag helt enkelt!! Borde inte känna så, det är ju långhelg, massa lediga dagar ju... Borde ju hoppa utav glädje över detta faktum men icke sa nicke...
Fick ju lön idag också, då borde man väl vara lite glad iaf??

Jobbet idag gick jätte bra, kom ca 25 patienter och jag fick sticka dem allihopa vilket gick hur bra som helst! Jag är en riktig höjdare nu på att sticka. Misslyckas jag första och andra gången (händer inte ofta vill jag då tillägga) så testar jag en tredje gång. Innan har jag bett en annan ta dem som jag tycker känns svåra men nu tar jag allihopa, ger mig på allt i min väg.. hehe...
Det är verkligen ett SKIT BRA JOBB jag har, verkligen!!
Speciellt nu när alla skall gå på semester så blir man bjuden på massa kakor, tårtor, glass och bullar hit och dit hela tiden typ, kanon bra!

På tal om alla godsaker, jag skall kanske med pappa ut och springa lite senare. Jag sa att han fick ringa om han ville ha sällskap, så vi får se om han vill ha det, hoppas! Annars är jag rädd att jag inte kommer ut på en springtur idag om jag känner mig själv rätt, är ju som sagt lite nedstämd och trött på samma gång, ingen bra kombination! Kanske lite frisk luft jag behöver?

Hoppas ni har en bra kväll i solen!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback