Jag är riktigt het just nu!

När jag kom hem efter skolan så satte jag mig utanför huset i min brasse-stol och solade i 1,5h. Var så sjukt varmt, men härligt. Älskar denna värmen!!
Vanligtvis så här års brukar jag vara brun från att ha solat solarium men inte i år. Har tyvärr inte det i beräkningen när jag lägger mig och solar nu, så jag är väldigt dålig på att smörja in mig med solskyddsfaktor vilket innebär att jag blir som en kräfta! Det gör så jäkla ont vid axlarna, så jag kan inte ha BH på mig, så nu sitter jag här med en stor t-shirt, inget som trycker mot den brända huden.
Har en väldigt kul bränna just nu, har ju solat framsidan nu i 2 dagar, alltså är jag röd på framsidan och helt vit på baksidan...haha.. Får justera detta imorgon, skall INTE sola framsidan någonting imorgon endast baksidan!

Kräftan Sahra:



Vi var precis borta på spara och köpte solskyddsfaktor till mig. Älskling fick gå in för jag ville inte visa mig så röd inför alla, haha... Jag gav honom instruktioner att den helst skulle vara från NIVEA och med en solkyddsfaktor på bara 6. 6 kanske är lite lågt, men tycker mer är för mycket!! Han köpte en konstig solskyddsfaktor som samtidigt skall ge en gyllenbrun färg.



Skall bli intressant att testa den imorgon. Gott luktade den iaf!

Solen är riktigt vass, måste passa sig (mig!!!)

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback