Lördag

Första dagen på stranden.. Det var både en härlig och hemsk upplevelse. Härlig när det inte blåste, hemsk när det blåste. I vind var det verkligen KALLT!!! Vattnet var sjukt kallt, det blev inget årets första dopp för mig idag iaf, men både mamma och pappa gick i som om det var varmt! SJUKA!

Hade bestämmt mig för att inte bli mer röd än jag redan var, så jag smörjde min mig, men jag blev ändå bränd. Får en känsla av att solen är mer aggressiv i år. Inte bra!

Utsikten från min brassestol på första parkett:






Nu skall jag strax göra lite middag, köttfärssås och spagetti. Samtidigt skall jag göra mig iordning för lite fest i Thn, hos Malin och hennes vänner. Blir förfest hos Malin sedan skall vi gå vidare till Kåren som har temat Vit klädsel som jag tänker skita i :) Känner inte alls för vit klädsel ikväll..

Ha en bra lördag!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback