Lyckad midsommar!

Det blev en lyckad midsommar igår.
Vi åt middag hos mamma och pappa och senare på kvällen var vi hos David och Sara och drack vin och åt ost och kex, gott gott! Det var riktigt trevligt! Träffar inte dessa två så jätte ofta, så när vi äntligen träffas så blir det alltid så kul. Tycker om dem väldigt mycket!

Nu på förmiddagen har jag suttit utanför i min brassestol och solat. Det var riktigt varmt och skönt mot husväggen. Tyvärr kom det en massa moln så jag fick ge upp och fick gå in istället..
Varfööööööör skall det vara moln för???

Senare skall vi nog ta en sväng till Lysekil för att titta på cruising. Det är kul att kolla på alla folk! Det är det som är roligast, inte bilarna!

Kramar!


Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: ...

varför skriver du inte att jag va hemma för :D

Postat av: Sahra

Jag antar att det är brorsan som skrivit va? Förlåt, skall inte missa att nämna dig hädanefter :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback