Min sommarsminkning

När jag sminkade mig imorse och valde vilken ögonskugga jag skulle ha la jag märke till att jag valde en jag inte använt sen förra sommaren.. Använder inte den skuggan mer än på sommaren för att jag nog undermedvetet tycker att det är en sommarskugga..
Jag återkommer alltid till samma sminkning under sommaren. Sminkningen består av tre viktiga saker som jag inte kan vara utan på sommaren, nämligen:

Lady, eyedust från Make up store:







Solpuder från L'oréal, Glam bronze brunette harmony:



Mascara från L'oréal, Telescopic carbon black:



Slutresultatet:



Dessa tre kan jag inte vara utan! Använder endast detta under sommaren, väldigt enkel men fin sminkning.
Ögonskuggan är riktigt fin i solljuset, skimmrar i guld och rosa :)

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback