Söndag

Vilket härligt väder det varit idag!
Dagen började med att jag tog min bästa vän i handen (brassestolen) och gick ut på gräsmattan utanför och njöt utav solen. Men, det var ju gigantiska moln även idag så det var ju svinkallt stundtals. Sedan ringde mamma och sa att de skulle ut till torp och jag ville ju givetvis med, fick ju lönen i torsdags som jag inte har hunnit röra än och det går ju inte ha det så!?

Det var ju inte bara vi som ville till torp märkte vi ganska så snabbt, var hur mycket folk som helst! Det var t.o.m. bilkö ut från hela torp.
Jag fick iaf gjort det jag ville, kolla i affärerna. Fick med mig en påse hem ifrån Veromoda med två plagg i. Visar er senare vad det var för något!

Dagens:






Linne- Lindex
Jeansshorts- Lindex
Jacka- Gina Tricot

Nu sitter jag och äter ett äpple och dricker vatten, jag förbereder mig inför en löprunda med pappsen om en liten stund. Känner på mig att det kommer bli en jobbig sådan i denna värmen. Som tur är så skall vi springa i skogen idag, på Bjursjön. Det finns en sträcka där som är 5 km, vi skall springa 2 varv på den, sammanlagt 1 mil i värmen, USCH!! Hoppas det är svalt inne i skogen...

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback