Städat!

Godmorgon!
Ännu en dag med blå himmel och sol, dock lite mer blåsigt idag!
Hittills har jag hunnit med att dammsuga, tvättat köksfönstret och jag har även bytt gardiner i köket. Nu blev det ljust och fint där.. som det skall vara på sommaren! Hade innan ett par lila/grå ganska mörka gardiner där, alldeles för mörkt för dem nu!



Det är ju studentdax här i stan idag, skall ner senare och kika på detta. Innan dess skall jag försöka göra det sista på uppgiften inför seminariet imorgon. Det är en uppgift där vi ska redogöra för ett patientfall utifrån omvårdnaden där bl.a. människosyn, människovärde, etik och moral etc. skall redogöras. Det är en ganska svår uppgift tycker jag. Inte lätt att tänka i dem banorna. Jag har iaf riktigt svårt för det. Känns som det man skrivit under varje rubrik är mer flum än bra. Men siktar inte på mer än ett G i denna kurs, så jag ska nog ändå klara mig genom att flumma igenom seminariet..hehe, hopppas jag!

Undra om man ska ta med sig datorn ut i solen kanske och sitta där ist för inomhus? Måste ju ta vara på alla soliga dagar man får.. Dock måste jag sitta med ryggen mot solen, får vara försiktig med "kräfthuden" på framsidan!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback