Usch vilken joggingrunda!!

Herregud vad jobbigt det var att springa idag, jobbigt pga. värmen! Är inte alls van vid att springa i stekande hetta, springer ju oftast på kvällarna när det är ljummet, aldrig mitt på dagen! Att vi sprang i skogen hjälpte inte heller, för det var lika varmt ändå för det var ju längs en grusväg vi sprang och där var det aldrig träd som riktigt täckte.
Så idag sprang vi endast 1 varv på 5 km, var ju tanken först att vi skulle 2 varv, men GUD NEJ!!! Det blev ist en ganska så snabb 5 km:are, personbästa på 26 min, det är iaf en bra grej!
Får ta två varv nästa gång och då inte springa mitt på dagen!!





Just nu sitter jag utanför huset i solen och tar igen mig efter joggingpasset.. Sjukt skönt väder idag!
Väntar på att älskling skall komma hem efter att ha varit i garaget HELA DAGEN!! Då skall vi laga köttfärssås och spagetti, gott..
Efter middagen skall jag fjäska, eller nej, TVINGA honom att vi skall gå strandpromenaden. Jag kommer vägra att sitta inne, och vill han inte följa med så får la han sitta själv inne då. Men jag tycker gott att han kan följa med, få träffas lite efter en hel dag ifrån varandra... Eller hur? Håller ni inte med mig??



Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback