1 Juni

Sitter just nu hemma hos mamma och pappa, har precis fått lite mat i magen. Pappa var ute med båten imorse och fiskade makrill, ingen favorit direkt, men mat måste man ju ha.

Dagen började med att jag sov alldeles för länge, kl.10 vaknade jag. Vanligtvis brukar jag vakna kring kl.8-9 men inte idag. Ångrar att jag inte ställde klockan!
Fick se att det var strålande väder ute, så jag tog min brasse stol och mina skolböcker och satte mig precis utanför huset och solade samtidigt som jag gjorde lite nytta. Satt ute i 2 timmar, jäklar vad min vita kropp blev röd! Tyvärr inte så mycket färg i ansiktet men armar och hals ser ut som någon har målat mig med faluröd-färg.

Hade gärna suttit ute längre, längre än de 2 timmarna men då ringde mamma och sa att de skulle ut till torp och jag var ju inte sen med att tacka ja till det.. Var nere i stan i går och fick se ett par jeansshorts som jag lade undan men i en strl större än vad jag egentligen ville ha. Så det var lite därför jag följde med till torp för att se om de hade i min strl där, och det hade dem!
Jeansshortsen var ett planerat köp medans dagens impulsköp blev en jätte jätte söt klänning! Vill ni se??
Klart att ni vill!!



Jeansshorts, Lindex:



Klänning, BikBok:



Jag är aldrig inne på BikBok, tycker inte att det är en affär för mig. Men idag, vet inte alls varför jag gick in där just idag, men då uppenbarade sig denna ljuvliga lilla sak för mig och det uppstod kärlek DIREKT!

Nu ska jag snart få efterrätt, jordgubbs- och rabarberpaj, jätte gott! Härligt att bli bortskämd hemma hos föräldrarna ibland :)

Kramar!






Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Malin

Jäkligt nice klänning Sahra!

Postat av: Sahra

Tack Malin . Gillar den skit mycket. Synd bara att jag inte kan ha den på lördag, den är ju tyvärr inte vit!

Kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback