Lördagen bjöd på en del...

Igår var vi och åt middag hemma hos mor och far, det blev älsklingens favoriträtt nämligen bruna bönor med fläsk och potatis. På en lördag, dessutom på bröllopsdagen!? HALLÅ!??? Men vill älsklingen ha det så får han det!
Denna rätt är inte något som jag är så förtjust i, men efterrätten gillade jag, Budapestlängd, GOTT!!

EFter maten var det dags för vigseln mellan Victoria och Daniel. Jag och mamma fällde båda en tår då Daniel grät en skvätt när de precis sagt ja till varandra :)
Älsklingen är så tråkig, han vill inte se på sånt så han lämnade oss för att åka upp till garaget och greja. Han är så tråkig!!!

Efter allt så åkte vi upp till ett par vänner. Vi tog oss en sväng till Saab för att kolla på streetrace (jag vill inte kolla på sånt egentligen, åker med för att alla andra vill!), men där var inget drag alls så vi åkte hem till dem igen och spelade spel. Jag och Nisse var hemma lite efter 01-tiden.

Idag mår jag väldigt bra, som vanligt! Drack endast ½ vinflaska, en bacardi breezer och en drink. Så det var lugnt. Men älsklingen mår lite som han förtjänar idag, han går runt och klagar på huvuddunken!! Kul!

Gårdagens:
Håret är flätat på båda sidor.






Klänning- Gina Tricot

Nu ska vi inte göra så mycket. Blir väl kanske någon film om jag känner Nisse rätt eftersom han mår som han gör Efter det ska jag städa lite här hemma, ser ut som Bagdad!
Senare i kväll ska jag ut och springa med pappsen igen! Man ger alltid lite extra när man springer ihop med pappa, så man är alltid helt slut efter det! KUL!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback