"För vi har tagit studenten...."

Vilket lyckat väder studenterna fick idag!
Alltid lika kul att kolla på alla studenter... Kul dem har det, vill uppleva studenten igen!
Invigde min nya klänning idag. Inte jätte täckande klänning på de ställen jag tidigare bränt mig i solen på. Min bränna blev värre efter några timmar mitt i solgasset i stan. Men nu har iaf ryggen också fått lite färg, vilket ser mycket bättre ut än att bara ha fått lite färg på framsidan. Men aj vad ont det gör med solsvedan!!

Blev så förbannad på en brud på ett flak. Hon hade en vattenpistol i händerna. Vem riktade hon den på tror ni? Jo mig! Vad var hennes problem?? Hade det ändå varit vatten i pistolen hade det fortfarande inte varit okej, men nästan okej. Nu var det dock inte vatten utan cider, CIDER!! Och vad kan allt annat än vatten ge? JO FLÄCKAR!!! Som tur var så gav inte cidern fläckar på min nya klänning, men hade jag fått fläckar skulle jag sprungit efter flaket och "skällt på henne"!! Vilken fräckis alltså!! USCH för henne!!


Dagens:






Medans vi väntade på att studenterna skulle komma gåendes ned för kungsgatan tog vi oss en fika på Leias café. Kan verkligen rekommendera deras hallondröm som består av 3 kulor glass med valfri smak, grädde, strössel och varma hallon. MUMS!!!



GRATTIS TILL STUDENTEN OCH VÄLKOMMEN IN I ARBETSLÖSHETEN, den frasen hörde man många säga idag! haha, men det stämmer ju!
Lite bilder från studenten:

Hela torget var fullt utav människor.


Ser livsfarligt ut om man frågar mig!


Vad gick snett här?


Så snygg bil! Exakt en sån vill älskling ha.


Tufftuff!!


Grattis Johanna! 3 utav min kusiner i bilen..


Nu är antagligen alla studenter på trägårn. Imorgon bär det av till Smögen. Åååå vill uppleva studenten igen!!!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback