Fredagsmys!

Go'kväll!!
Gick i skolan mellan kl.8-10 idag, seminarie hade vi. Jag blev godkänd, härligt!! Nu är det bara måndag kvar i skolan sedan sommarlov i en vecka och sedan jobb i 9 veckor och sedan ledigt sista veckan innan skolan börjar den 25 augusti igen, HÄRLIGT att slippa pendla nu! Men hade vart gott med fler veckor ledigt i sommar, men man ska vara glad om man har fått jobb hela sommaren, faktiskt! Blir goa pengar i slutändan :)

Tåget hem från Gbg gjorde att jag kom fram 45 min sent, dvs, missade Jessicas och Christians bröllop, ledsen över detta, mycket ledsen! Men grattis Jessica och Christian, önskar er all lycka i världen!

Nu ikväll har jag och älskling grillat, MYSIGT! Det blev marinerad fläskfilé med potatissallad, vitlöksbröd och vitt vin. Riktigt fredagsmys!!











Imorgon om det är lika fint väder som det var idag så ska jag ut och sola och bada på dagen.. Undra hur lång tid det tar för mig att doppa mig imorgon tro? Jag är en ibland en riktig badkruka!!
På kvällen blir det kanske fest i Thn. Just nu känner jag inte så mycket för det, får se imorgon hur jag känner. Får se vad som händer!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback