Blomstertid!

Precis kommit hem ifrån blomsterlandet.. slapp gå upp i ÖSREGNET som tur var! Mamma och pappa körde mig upp..
Fick med mig lite blommor därifrån, både till köket och till vardagsrummet..

Vardagsrummet:






Innan jag köpte blomman i mitten hade jag två uttorkade, riktigt döda orkidéer. Jag får aldrig mina orkidéer att blomma en andra gång medan mamma får dem att blomma både två och tre gånger.
Mitt mål när jag var ute efter en blomma istället för orkidéerna var att den skulle vara VÄLDIGT LÄTTSKÖTT! Såg några jag fastnade för som var lättskötta men det räckte inte för mig, utan de skall vara väldigt lättskötta! Jag är verkligen urkass på att komma ihåg att vattna mina blommor!

Köket:









Blommorna jag köpte till köket är också riktigt lättskötta. Köpte exakt likadana men gula till påsk och dem stod sig nästan tills nu trots att jag inte vattnat dem så särskilt ofta! Gillart!!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback