Dagens

Idag har jag varit och hälsat på mormor... Hon ficik flytta in i hennes egna rum idag.
Blir jätte bra detta mormor! Första gången hon satt i sin rullstol idag också.
Hon tyckte det var jätte gott att slippa ligga i sängen och stirra upp i taket som hon annars gjort..
Så hon satt med oss och vi pratade och hade trevligt.

Var borta i mormors lägenhet och hämtade hem min balklänning.. jag provade den.
Tror ni att den fortfarande passade? JA det gjorde den! Herregud vad glad jag blev..



Hoppas att man kommer på en tillställning där en sån här klänning skall bäras! :)

Nu till Dagens klädsel:





Klänning och parkas från Veromoda.
Sjal från Lindex



Nu ska jag ut och springa.. Men får ta det lugnt och fint eftersom jag varit förkyld och är det fortfarande.
Jag fick ett par nya springtights av älskling idag.. De måste ju bara invigas så fort som möjligt :)





Tights från Craft, 449 kr på Lime här i Uddevalla..

Tänkte springa strandpromenaden och hem igen. Skall även passa på att springa
förbi bodelefotbollsplanerna nu kl.19 för att kolla på brorsan och hans
vänner när de spelar fotboll. Kan bli riktigt spännande att se brorsan röra på sig.
Annars är det inte många knop han gör på en dag!

Hörs igen när jag kommer in från rundan!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback