Det rullar och rullar....

Var ju hos mormor igår och då prövade jag hennes rullis.
Hihi, jag körde fram och tillbaka i hennes lilla rum. Det gick hur bra som helst..
Jag trodde inte att rullstolar var så bekväma som hennes är.
Den är jätte härlig att sitta i, vilket ju är jätte bra!!

Det var jag och brorsan som körde racer med hennes rullis igår. Jätte roligt!!
Tycker nog att det är kul bara för att vi inte är rullstolsbundna.
Kanske inte ska leka med den, att hamna i rullstol kan gå fortare än man tror!
Hahaha, men kul hade vi iaf, och mormor skrattade åt oss.. Bra att vi gör hennes dag :)



Frågade mormor om vi inte skulle pimpa rullisen men hon var inte riktigt på den idén.. hehe..

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback