Gårdagen i Gbg

Igår var ju det årliga Gteborgsvarvet på 21 km.. Jag, mamma, brorsan och min morbror Tommy åkte ned för att se pappa och min moster Helen springa detta. Man kunde inte önska sig bättre väder!! De som sprang önskade nog att det skulle vara ett antal grader kallare! Men jäklar vad duktiga dem är som genomför ett så långt lopp i den värmen som var. Vilken folkfest dessutom!!! Nästa år ska jag också springa, är min plan nu iaf... Min tanke är att bara springa och inte tänka på tiden. Springer jag året efter igen då skall jag tänka på tiden, men inte första gången..
Pappa sprang på 2 h och 7 min vilket var en jätte bra tid med tanke på att han inte alls tränat lika mycket i år som han gjorde till de andra gångerna han sprungit på omkring 1 h och 55 min.
Helen sprang på 2 h och 4 min.. Hon har sprungit 6 st 21 km lopp inför Gbg-varvet, så hon var lite mer tränad inför detta!! Men jäklar vad duktiga dem varit!!
HEJA!!

Medan pappa sprang gick vi andra ned till stan, köpte lite cider och öl och gick och gotta oss i solen.. Gick i lite affärer och så också.
När vi stod i Brunnsparken så bajsade en duva på brorsans t-shirt, hahaha.. Han såg ut som en liten ledsen pojk där han stod. Men som tur var hade han precis vart och köpt sig två nya t-shirtar som han snabbt kunde byta till... Men jag och mamma skrattade jätte mycket åt honom :)

Bilder från igår:

Världens bästa pappa i full fart :)



Pappa efter varvet, glad att det över tro?



Jag med drickat i handen..


Vilken toppen dag det var! Men mormor fanns med i våra huvuden även igår.. Blev en del snack om henne.. Hon har lämnat ett STORT tomrum efter sig! Tänker på dig mormor!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback