Gårdagen

Godmorgon kan jag nästan säga nu strax efter halv två. Jag vaknade kl.12:13 idag, brukar aldrig sova så länge!
Igår blev det utgång iaf. Först buffé och trubadur ("GrisNils") på Köket restaurang. GrisNils var riktigt rolig med sina sexskämt och sånger han körde för oss. När klockan slog halv elva drog vi oss ut först till Sohoclub och sedan till Trägårn. Får säga att det var ganska mycket folk ute i går men kände inte draget. Det var lite dött trots att det var såpass många ute. Vädret var nästan perfekt igår kväll fram tills att det började regna strax efter kl.00.
Det blev en tidig hemgång för mig, drog från Trägårn vid ett-tiden. Jag fick en stark känsla av att jag saknade Nisse, så jag ringde honom och frågade om han ville hämta mig och det ville han :)
Men överlag så var det en rolig kväll igår!

Blev inte jätte bra bilder igår.. Men bilder blev det iaf, ni får ta dem som dem är!

GrisNils:



Jag & Malin:



Malin och hennes goa kompisar. Dem har en jäkla rolig humor!



Jag ser jätte full ut, men det är jag inte!


Så himla skönt att vakna upp UTAN något bakrus! Inte alltid man har denna turen dagen efter..

Nu blir det lite frukost, eller ska man säga lunch vid denna tid? hehe.. Efter frukosten blir det väldigt lugnt, skall ta hand om tvätten om ca 1 h. Efter det ska jag nog ta mig en springtur, får hoppas att den rundan inte är lika jobbig som den igår!!

Ha en bra söndag, halva är ju tyvärr redan gjord!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback