Helgen är över, igen!

Usch, snart är helgen över. Jobbigt att behöva gå upp så tidigt igen :(
Men imorgon blir det förmodligen operation, får se vilken jag ska vara med och kolla på.. Hoppas man inte svimmar bara :)

Idag har varit en lugn och go söndag. Vaknade sent vilket gjorde att frukosten blev sen. Efter frukosten åkte jag och älskling upp till hans garage för att fylla på luft i mina cykeldäck och så passade jag även på att tvätta cykeln också. Så imorgon tar jag cykeln bort till jobbet, härligt med årets första cykeltur:)
Efter garaget drog jag ut och sprang, kände egentligen inte för det, men har bestämt mig för att jag ska vara ute och springa minst 3 gånger/vecka, så jag var liksom "tvungen".
Efter springturen beställde vi pizza till middag. Då var jag glad över att jag varit ute och sprungit innan.. Dock blir det ju "plus-minus-noll", tyvärr, med träning först och sedan onyttiga pizzan. Men men...smällar man får ta!

Hawaii från pizzeria Atlantic:


Medans vi väntade på att pizzorna skulle bli klara så var jag svängen förbi mormor och sa hej. Blev två goa kramar :) Synd att jag inte kunde stanna längre..

Nu har vi precis sett färdigt på en film, Solomon Kane. Helt okej film men smått överdriven vissa stunder.
Tvätten väntar i tvättstugan, så nu ska jag ned dit och fixa med det. Efter det kanske det börjar något på tvn, sen är det bara att gå och lägga sig. USCH för att helger är så korta :(

Hoppas ni haft en kanon helg!

Kramar!






Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback