Jätte trött

Idag är jag toktrött! Sov en liten stund efter jobbet vilket gav mig lite energi iaf.
Idag har jag fått göra mycket självständigt utan att de övervakat mig.. Har bl.a fått ta blodprov, ge injektioner i både mage och lår, lagt medicin till respektive patient osv. Har varit jätte skönt att få göra något helt själv! För det är lite jobbigt när de kollar en, men det förstår jag ju att de gör eftersom man är långt ifrån kunnig.. Men lite kan man och de kan man ju göra utan övervakning :)

Jag ringde ned till operation idag också och frågade om de hade någon kul operation nu i dagarna och på måndag skulle de göra en prostataoperation, ryggoperation, höftoperation, galla operation och något mer. Skulle ringa kl.7 på måndag för att säga vilken jag ville vara med på.. Lutar åt prostata- eller ryggoperationen..
Skall bli så kul att få se, hoppas man inte svimmar eller så, så att de får ta hand om mig också :) hahaha

Imorgon är jag ledig.. Då ska jag försöka hinna med att träffa mormor!!!

Hoppas ni haft en bra dag i regnet!

Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lina

hade jag vart dej hade jag valt prostata operationen inte ofta man ser såna operationer :) men det är ju upp till dig vad som känner bäst :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback