Justeringar!

Inne och gör en justering i min blogg.. Som ni kanske har märkt har den varit lite konstig, inlägg har upprepats osv. Gjorde nog fel när jag valde den stilmallen jag hade, kopierade nog in den fel!
Skall även försöka hinna med nu i dagarna att lägga in bilderna som saknas i de första inläggen, kommer ta en himla tid, men det skall göras!!

Så tyvärr får bloggen se så här tråkig ut tills vidare, tills jag fixat allt med korten etc..

Hoppas ni har överseende med detta :)

Men suck, nu regnar det igen.. Skickade precis iväg ett sms till Sassa och frågade om vi inte skulle skjuta upp promenaden, så vi får se vad hon säger.. Inget kul att traska i regn inte!
Skall strax göra lite mat så jag och älskling får med oss mat till jobbet imorgon. Inget kul att äta dessa mackor, det håller man sig inte mätt på så jätte länge tyvärr..

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Heidi

Snyggt! =)

Postat av: Sahra

Tack.. Skulle velat gjort en egen design men det är nog inget jag skall försöka mig på att göra! hehe

Postat av: Anonym

Jaså inte!? Jag vet inte ens hur man gör en sån du har nu, haha!!

Postat av: Sahra

En sån här fixar du bara genom att kopiera en massa text och klistra in där det ska vara. Sök på nätet efter typ "gratis stilmallar till blogg" tex. Så kommer det upp sidor där du antingen kan ladda ned dem eller direkt kopiera och sedan klistra in under fliken design på bloggen. Lycka till!!

Postat av: Anonym

Aha, är det så "enkelt" ;)

Det måste jag ta och testa nån dag :) Tack för tipset!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback