Kvällsmat

Blev tyvärr ingen dagens idag.. får fixa en nice bild imorgon istället!

Nu blir det kvällsmat och film. Till kvällsmat har vi gjort oss toast:



Tuffs fick också lite kvällsmat, ett rått ägg.. Fick höra idag att ett rått ägg
skulle vara bra för katters päls, skulle ge pälsen glans m.m..
Så detta var jag ju inte sen med att testa:)



Jag ska lägga mig tidigt idag! Börjar skolan kl.8 imorgon, dvs, får ta tåget kl.6:11.
Ställer klockan på 04:30! FY FAN, ursäkta språket!
Skall träna HLR (Hjärt-lung-räddning) mellan kl.8-11:30.
Sedan tar jag helg, ledig fredag:)
Sen praktik, kul kul :)

Hörs imorgon!
Kramar.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback