Kyrkan

Imorse kl.11 var jag i kyrkan för att höra om de ropade upp mormors namn.. men det gjorde dem inte. Så det får bli kyrkan nästa söndag igen!

Var även i mormors lägenhet idag för att kolla posten.. Det var jobbigt att gå in där och veta att jag aldrig kommer att se henne där.. usch vad livet är orättvist!!!!
Det gick bra till en början att vara där, men sen när jag såg hennes säng, hennes fåtölj, hennes ofärdiga handarbeten så blev det jobbigt! En del tårar kom då..
Mormor hade med sig ett broderi till hemmet där hon var sista tiden, det hade hon bara börjat på, så jag frågade mamma om jag kunde ta det och göra klart och det fick jag.. Känns bra att fortsätta på något som mormor börjat på. Min kära mormor :(

Skall alldeles strax åka ut till älsklingens föräldrar för en bit mat... Gott skall det bli, har inte ätit något idag, inte ens frukost.. Slarvigt!

Dagens:




Klänning jag köpte i går i Gbg på H&M. Testade denna när jag var i Nordby köpcentrum men köpte den aldrig då. Har tänkt på den sen då och igår fick jag se den igen. Dock hade de inte kvar i strl S, så jag köpte i strl M så får mamma sy in den åt mig. Dessutom blev den lite längre nu, så den kan även bäras utan leggings under. Strl S var något kortare.. Sket bra! :)

Kramar

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback