Måndag

Godmorgon!!

Vanligtsvis brukar jag hata måndagar, är alltid som tröttast då. Men idag är jag ju ledig så då är måndag inte något jag hatar..
Solen skiner, kan det bli bättre?

Om en liten stund ska jag med mamma och pappa till mormor för att installera hennes telefon på hennes rum. Tycker det är ganska kul att besöka mormor, för herregud vilka åsikter hon har. Hon svär också, typ i varannan mening. Detta gör hon nog bara för att hon blivit bitter av allt det här.. Men det är lite kul att höra på henne när hon är sån. Det verkar också som att hon har en stor vilja att klara detta och det är jätte bra. För finns inte viljan där så går det inte... Kämpa på mormor!!

Nu ska jag äta lite frukost..
Ha en bra dag!
Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback