Somrigt!!

Här kommer bilder på dagens köp:

Älskar blommigt, det är så sött och flickigt!
Kjol från veromoda:


Somriga leggings från Lindex:


Nu får jag inte handla något mer denna månaden, så hoppas
inte affärerna kommer ut med mer snygga kläder i min smak!


Köpte äntligen batterier till min våg idag.. så jag vägde mig direkt när jag satt i dem. Jippie, jag har blivit lättare:) Träningen ger sakta men säkert resultat! Det gillar vi... Beach 2010, here I come.. haha..

Just nu äter jag dagens middag som består av fil, müsli och banan. Vilket fredagsmys va?
Älskling skall iväg till Trollhättan på race sedan, jag vet inte om jag ska med.. Vet inte om jag vill! Här kommer min beslutsångest in igen.. Men följer jag inte med, vad ska jag hitta på då?
Jag har inte lust att göra någonting idag.. känner mig så arg och ledsen!!

Kramar!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback