Sprungit

Vilken skön löprunda det blev precis.. Var ute och sprang i 1 h och 5 min och jag fick inte en enda droppe regn på mig. Vilken tur!!
Rundan jag tog nu var lite improviserad. Började med att springa till strandpromenaden och sedan hem en väg jag aldrig sprungit förrut. Men den var trevlig. Dock lite mycket trappor uppför vilket känns i mitt knä nu. Mitt knä gillar inte alls upp-och nedförsbackar. Så nu har jag lite ont i det, men har precis smörjt på voltarengel på det som lindrar lite granna..

Sitter och äter frukost nu, två ägg, fil med müsli och ett glas juice. Alltid så gott att äta efter man varit ute och förbrännt lite..
Enligt min klocka så sprang jag "bort" 810 kcal idag. Tror att det var rekordet!
Det var riktigt skönt att springa idag!!!

Alldeles strax ska jag blåsa håret, sminka mig och ta på mig kläder..skall ju på kalas till älsklingens farfar.. Men innan det skall vi försöka hinna med torp också, hur skall det hinnas med tro? Kanske får ta torp imorgon i stället!

Ha en fantastisk dag !

Kramar



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback